onsdag 24. november 2010

Heldress

Denne heldressen er det en god stund siden jeg starta på, sånn er det som regel når jeg setter i gang med store prosjeketer. Oppskriften er fra nøstebarnboka. Erfaringsmessig blir plagg derfra mindre enn de skal når jeg strikker dem, så jeg brukte tjukkere garn og tjukkere pinner. Jeg er litt forelska i abuelita-garnet, det er så mykt og godt. Dressen er jeg veldig fornøyd med, det er sønnen min og, håper den passer hele vinteren.

Nerdeinfo:
Oppskrift: Heil dress fra Strikk til nøstebarn
Garn: Abuelita babymerino
Pinner: 4 og 5 mm

3 kommentarer:

  1. Kjempefin!Synes denne dressen er så god.Minstegutten min har nettopp vokst fra sin,så jeg vurderer å lage en ny:)

    SvarSlett
  2. Nøstebarndressene ser så gode ut, nesten så jeg får lyst på en selv.

    SvarSlett
  3. Kjempeflott dress. Har strikka en av den jeg og. Likte fargen på dressen din!

    SvarSlett