onsdag 27. april 2011

Award-utfordring

Lille meg har fått en Award-utfordring fra Linda's strikkeblogg. Tusen takk Linda, det var kjempekoselig! Jeg skal altså svare på ti spørsmål og sende awarden videre til ti blogger. 


Spørsmål 1: Hvorfor startet du å blogge?
                    Jeg startet for å holde oversikt over det jeg strikker.

Spørsmål 2: Hvilke blogger følger du?
Jeg følger for det meste strikkeblogger/hobbyblogger.


Spørsmål 3: Favoritt makeup merke?
     Tja, vet ikke om jeg har så klare preferanser, men liker Max Faktor.

Spørsmål 4: Favoritt klesmerke?
                     Jeg handler mye på nett, bla HM og LaRedoute.

Spørsmål 5: Ditt "må ha" makeup produkt?
Jeg må ha maskara, veldig viktig!

Spørsmål 6: Favorittfarge?
                                                           Turkis.

Spørsmål 7: Parfyme?
Jeg husker ikke hva den jeg bruker nå heter, men jeg foretrekker lette dufter.


Spørsmål 8: Favorittfilm?
Jeg liker så mye forskjellig, er veldig glad i film. Og strikker alltid mens jeg ser på.

Spørsmål 9: Hvilket land ønsker du å besøke, og hvorfor?
Jeg har lyst til å dra (tilbake) til Frankrike, jeg liker meg veldig godt der og det er altfor lenge siden sist jeg var der.


Spørsmål 10: spørsmål til meg selv: 
Nei, det tror jeg ikke jeg har!

Jeg gir awarden videre til disse inspirerende og herlige bloggene:



4 kommentarer:

  1. Næmmen!Her så jeg att du hadde oppdatert, åsså gir du awarden videre til meg! Tusen takk!!!
    Skal blogge om det i morgen! =)

    SvarSlett
  2. Takk for at du tenkte på meg! Jeg har som prinsipp at jeg ikke har awarder i bloggen min, så ikke ta det personlig at jeg ikke svarer. ;)

    SvarSlett
  3. Tusen takk for award, kjempekoselig ;) Jeg har allerede svart på samme spm tidligere, så denne gangen lar jeg være om det er ok. Litt kjedelig å få servert mine kjedelige svar enda en gang.....så spennende liv har jeg ikke.....hehe ;) Men setter STOR pris på å bli satt pris på om du forstå hva jeg mener ;) TAKK ;)

    SvarSlett
  4. Hei, tusen takk for award! Det er kjempestas! Jeg har også svart på denne tidligere, så jeg lar være å ta den videre en gang til, men er svært takknemlig for oppmerksomheten!
    Ønsker deg en fortsatt riktig god uke :-D

    SvarSlett